کتاب هفت رویکرد به مدیریت برند پژوهش نظریه و کاربرد
کتاب حاضر با عبور دادن مخاطب از مسیر هفت رویکرد متفاوت به مفهوم برند، نگرشی کلان و جامع را درباره مدیریت برند فراهم میکند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این هفت مکتب فکری اساسا پیشفرضهای مختلفی درباره برند، ماهیت تعامل میان برند و مصرفکننده و چگونگی بهوجود آمدن ارزش ویژه برند و نحوه مدیریت آن را بیان میکنند. این درک و شناخت جامع، خواننده را قادر خواهد ساخت تا به صورت موردی، راهبردهایی را که در هر دوره زمانی با چالشها و قابلیتهای خاص هر برند متناسب است، تدوین کند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- تیلده هدینگ،شارلوت اف کنادتز،موگنز بجیر
- ناشر
- دانشگاه امام صادق
- مترجم
- اکبر عرفانی فر، بابک حمیدیا
- شابک
- 9786002144898
- تعداد صفحات
- 452
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید