افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی دهان به دهان

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ایدیل ام کاچیم
ناشر
کتاب مهربان

این کتاب چگونه به شما کمک خواهد نمود

پیاده­سازی بازاریابی دهان به دهان یک دستورالعمل جامع به منظور طراحی برنامه­های بازاریابی آنلاین بوده که قادر به تولید مکالمات مثبت و موثق باشند. این کتاب یک چارچوب استراتژیک و نکات عملی برای آماده سازی، اجرا و پایداری برنامه­های بازاریابی آنلاین دهان به دهان ارائه می­دهد.

نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید:

taaghche.ir

ادامه مطلب
‎ریال400,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

از طریق مطالعات موردی فعلی، به­ روش­ها و توصیه قابل اعمال، این کتاب طرح­های هوشمندانه رسانه اجتماعی و تاکتیک­های مقرون به صرفه که بتوان آن­ها را بلافاصله مستقر نمود، ارائه می­دهد.

این کتاب اصول اولیه شناسایی تاثیرگذاران آنلاین، توسعه پیام­هایی برای جلب توجه و انتخاب ابزارهای مبتنی بر وب که قادر به هدایت مکالمات – آنلاین و آفلاین – باشند را فهرست می­سازد.

این کتاب در خصوص این نکات با مثال­های متعدد از شرکت­های بزرگ مانند شرکت پپسی و فورد موتور، سازمان­های خلاق مانند ویرو اسمارت هوم، و سازمان­های غیرانتفاعی مانند گرین پیس اینترنشنال توضیح می­دهد. این کتاب همچنین درس­های ارتباطی از طرح­های مردمی آغاز شده در وب سایت­های هوباکن411 و طرفداران کفش تامز، از جمله سایر موارد، را ارائه می­دهد.

آنچه در این کتاب خواهید یافت

پیاده ­سازی بازاریابی دهان به دهان مزیت بحرانی دسترسی به اینترنت در یک جامعه اطلاعات-محور را نشان می­دهد.

بخش 1 ادعا می­کند افرادی که می­دانند چگونه می­توان از وب به منظور یافتن، جمع­آوری و گسترش اطلاعات استفاده نمود نه تنها بقا پیدا کرده بلکه همچنین پیشرفت می­کنند.

بخش 2 رویکردی به خوانندگان ارائه داده که تعیین می­کند معنای نفوذ آنلاین برای برند آنها چیست. این بخش روش­های متعددی به منظور مشخص نمودن رهبران مکالمه آنلاین، دستیابی به اعتماد این تاثیرگذاران و آغاز روابط بلندمدت با آن­ها ارائه می­دهد.

بخش 3 به بزرگترین چالش پیش روی بازاریابان هنگام اجرای برنامه­های دهان به دهان رسیدگی می­نماید. این بخش برروی نیاز به مشاهده گرایشات اجتماعی و فرهنگی هنگام ایجاد پیام­ها تاکید دارد. این بخش نشان می­دهد چگونه می­توان ارزش را به مکالمات آنلاین تاثیرگذاران افزود. این بخش توضیح می­دهد طرح­های آنلاین موفق با حجم بالای بازاریابی دهان به دهان شامل یک مکالمه مستمر میان سازمان­ها و مخاطبان آن­ها می­باشند. همچنین به رابطه مستقیم میان محصولات کیفیت و بازاریابی دهان به دهان

مثبت اشاره دارد. این بخش نشان می­دهد چگونه پایداری به وعده­ های داده شده به تاثیرگذاران آنلاین موجب ایجاد اعتماد و تغییر این شهروندان مجازی به مدافعان می­گردد.

بخش چهارم نشان می­دهد چگونه می­توان کمپین­های دهان به دهان آنلاین ایجاد نموده که تاثیرگذاران را وادار به انتقال پیام­هایی نمایند. این بخش یک چارچوب دقیق برای تعریف موفقیت در مراحل برنامه­ریزی طرح­های تشویقی آنلاین، تعیین معیارها و اندازه­گیری تاثیر بازاریابی دهان به دهان، در طول، و پس از، برنامه­های برقراری ارتباط در اختیار خوانندگان قرار می­دهد.

ضمیمه متشکل از فهرستی از پرسش­های خواننده هنگام آماده­سازی خود برای طراحی و راه­اندازی برنامه­های بازاریابی دهان به دهان آنلاین می­باشد. این ابزار خود-ارزیابی به محققان اجازه می­دهد هنگام انجام تحقیقات خود، پیام­ها را بیان نموده و در خصوص روش­های خلاقانه برای تعامل با مخاطبان خود فکر کنند.

در نهایت، بهترین روش برای یادگیری در خصوص رسانه اجتماعی و درک نحوه عملکرد کانال­های ارتباطی مشارکتی، اتصال جامعه و پلت فرم­های وبلاگ ذکر شده در این کتاب است. نام­های کاربری و رمزهای عبور می­توانند به نشان دادن پویایی غیرشهودی رسانه اجتماعی و برقراری ارتباط با مخاطبان جدید، مرتبط و قدرتمند کمک کنند. به منظور پیاده­سازی استراتژی­های دهان به دهان آنلاین، به آنچه می­گویند گوش فرا داده، واکنش نشان دهید، و ارتباط خود را حفظ کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-اسداللهی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ایدیل ام کاچیم
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
امین اسداللهی، محمدرضا اردهالی
شابک
978-600-407-142-0
تعداد صفحات
212
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ایدیل ام کاچیم
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
امین اسداللهی، محمدرضا اردهالی
شابک
978-600-407-142-0
تعداد صفحات
212
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود