افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت بین المللی استراتژیک

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
دیرک مورشت، هانا اشرام کلین، جواشیم زنتن
ناشر
کتاب مهربان

کتاب مدیریت بین المللی استراتژیک اثر دیرک مورشت، هانا اشرام کلین، جواشیم زنتن ترجمه مهدی رسولی قهرودی نشر کتاب مهربان منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال2,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

این کتاب در درجه‌ اول برای دانشجویان کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت بازرگانی، مدیریت بین‌الملل، مدیریت استراتژیک و بازاریابی بین‌الملل یا رشته‌های مرتبط تدوین شده است. علاوه بر این، شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در پی کسب اطلاعات و دانش اجرایی و عملی در خصوص مفاهیم استراتژی بین‌المللی هستند، می‌توانند از این کتاب بهره مند شوند.

این کتاب به شش بخش اصلی تقسیم شده است: بخش اول "مقدمه‌ای بر مدیریت بین‌المللی استراتژیک" به‌عنوان مبانی کتاب، به توضیح مفاهیم اساسی و نظریه‌های مدیریت بین‌الملل می‌پردازد. همچنین اهمیت رو به رشد شرکت‌های چند ملیتی کشورهای نوظهور مورد توجه قرار می‌گیرد. در بخش دوم، تأثیر محیط خارجی بر شرکت‌های چند ملیتی (MNCs) شرح داده شده است، و مباحثی همچون موانع بازار و یکپارچگی منطقه‌ای، مزیت رقابتی کشورها و تأثیر فرهنگ کشور نيز در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بخش سوم کتاب، بر هماهنگی میان فعالیت‌های بین‌المللی پراکنده‌ي یک شرکت چند ملیتی تمرکز دارد. مروری بر ابزارهای رسمی و غیر رسمی هماهنگی انجام می‌گیرد و برخی از این ابزارِ هماهنگی با جزئیات بیشتری بحث می‌شود. یکی دیگر از تصمیمات مهم مرتبط با فعالیت‌های بین‌المللی، روش‌های ورود به بازار خارجی است؛ که در بخش چهارم شرح داده شده است. پس از مرور کلی بر انواع اصلی حالت ورود به بازار خارجی، سه گزینه‌ي اصلی آن، شامل بازار، همکاری و سلسله مراتب در فصل‌های جداگانه‌ای مورد بحث قرار می‌گیرند. در این نسخه ازکتاب، به روش‌های صادرات نیز توجه ویژه‌ای شده است. بخش پنجم به فعالیت‌های ویژه‌ي زنجیره‌ي ارزش، تولید و یافتن منابع، تحقیق و توسعه، و بازاریابی اختصاص دارد. در پایان و در بخش ششم، مدیریت منابع انسانی و کنترل بین‌المللی به عنوان وظایف سازمانی مرتبط با مدیریت بین‌الملل مطرح شده است.

در انتهای هر فصل مطالعات موردی و نمونه‌ي تجربیات شرکت‌ها جهت تقویت مفاهیمِ ارائه شده و بیان کاربرد آن‌ها آمده است. مطالعات موردی نه تنها به‌عنوان بخشی از موضوع درس آورده شده اند، بلکه در راستای موضوع‌هاي مورد بحث و پاسخ به سوالات مطروحه جهت درک عمیق‌تر مباحث، تدوین شده‌اند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-رسولی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
دیرک مورشت، هانا اشرام کلین، جواشیم زنتن
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
مهدی رسولی قهرودی
شابک
978-600-407-141-3
تعداد صفحات
510
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
دیرک مورشت، هانا اشرام کلین، جواشیم زنتن
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
مهدی رسولی قهرودی
شابک
978-600-407-141-3
تعداد صفحات
510
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود