افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب اصول دراکر

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
پیتر دراکر
ناشر
سازمان فرهنگی فرا

کتاب «اصول دراکر» The Essential Drucker جوهره شصت سال اندیشه و تجربه اسطوره مدیریت نوین

ادامه مطلب
‎ریال1,900,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

• مدیران هنوز با این واقعیت روبه‌رو نشده‌اند که قدرت زیادی دارند و قدرت باید حساب پس بدهد و باید مشروع باشد.

• اولین نشانه افول یک صنعت فقدان جذابیتش برای کارکنان شایسته، توانا و بلندپرواز است.

• بحران‌های تکراری، عارضه‌ای ناشی از شلختگی و تنبلی است.

• حفظ افراد نامناسب در شغلی که نمی‌توانند انجام دهند، محبت نیست؛ بی‌رحمی است.

• یک شرکت سالم، یک دانشگاه سالم، یا یک بیمارستان سالم نمی‌تواند در جامعه بیمار ادامه حیات دهد.

• مشتری «محصول» نمی‌خرد، بلکه آنچه را که محصول برایش انجام می‌دهد می‌خرد.

• یک شخص در کسب نتیجه شکست می‌خورد، زیرا بی‌ادب است. حتا افراد باهوش هم اغلب درک نمی‌کنند ادب، «روغن روان‌ساز» یک سازمان است.

• فرصت‌های نوآوری با توفان به‌وجود نمی‌آیند، بلکه مانند نسیمی می‌وزند.

• چون قصد واحد تجاری خلق مشتری است، بنابراین فقط دو کار اصلی دارد:
 بازاریابی و نوآوری.

• اگر شاخصه قرن بیستم، تحولات اجتماعی بود، قرن بیست‌ویکم باید قرن نوآوری‌های اجتماعی و سیاسی باشد.

• شرکت‌ها در جامعه و اجتماع موجودیت پیدا می‌کنند، لذا باید از عهده مسئولیت‌های اجتماعی نیز بر آیند و دست‌کم مسئولیت‌هایی را برای تاثیرگذاری‌شان بر محیط زیست به‌عهده گیرند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
فرا-شیرازی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
پیتر دراکر
ناشر
سازمان فرهنگی فرا
مترجم
علی شیرازی
شابک
9786006092386
تعداد صفحات
427
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
پیتر دراکر
ناشر
سازمان فرهنگی فرا
مترجم
علی شیرازی
شابک
9786006092386
تعداد صفحات
427
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود