افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب همیشه آنلاین راه کارهای اجرایی برای بازاریابی و تبلیغات در هزاره سوم

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
کریستوفر والمر، ژوفری پرکورت
ناشر
کتاب مهربان

 این کتاب را به همگی صاحب‌نظران عرصه بازاریابی و متولیان بازاریابی، شرکت‌های فعال و بروز کشورمان تقدیم می‌کنیم. امیدواریم که این کتاب بتواند به آنچه در شرکت‌های موفق می‌گذرد را به‌عنوان الگویی جهت بهره‌برداری مناسب از تجارب آن‌ها در شرکت‌های ایرانی تبدیل نماید.

ادامه مطلب
‎ریال180,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

فضای رقابتی و پویای امروزی همواره موردبحث و نظرات مختلف صاحب‌نظران اقتصادی و مدیریت بوده است. متخصصان بازاریابی به‌عنوان یکی از پیشروان عرصه تجاری و به‌عنوان متولیان حفظ، کنترل و توسعه سهم بازار شرکت‌ها همواره در این موضوع مهم صاحب‌نظر بوده‌اند. فضای رقابتی و پویایی و اعتقاد به آن‌یک موضوع مهم است اما از آن مهم‌تر داشتن نقشه راه مناسب و همین‌طور چگونگی انتخاب مسیر آینده و به قول پروفسور کاتلر "ساختن آن " است. کتاب همیشه آنلاین یک از بهترین کتاب‌های تخصصی با مثال‌های واقعی از شرکت‌های مهم و پیشتاز در امر بازاریابی دیجیتال و محتوا سازی برای شرکت‌هاست. اینکه شرکت‌های بزرگ چگونه به تجارب خوب خود رسیده‌اند و یا در را رسیدن به اهداف خود چه سختی‌هایی را پشت سر گذاشته‌اند، نشانگر دقت نظر نویسنده در انتخاب و تجمیع این نکات مهم و بسیار کاربردی است. کتاب درواقع از عصر جدیدی به نام عصر " همیشه فعال" نام برنده است که اشاره آن به دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که امروزه مخاطبان و طرفداران بسیاری پیداکرده است و تأثیر بسیار شگرف آن روی صنعت تبلیغات، بازاریابی، تحقیقات بازار و برند سازی هست. و اینکه چگونه می‌توان امروزه با تکنیک‌ها و روش‌های نوین جهت بسترسازی در شبکه‌های اجتماعی و به‌کارگیری رسانه‌های مرتبط با آن گوی سبقت را از رقبا ربود. عنوان " همیشه فعال" مصداق بارز 24/7/60/60 است که در کتاب بدان اشاره‌شده است و درواقع به این نکته اساسی و کاربردی اشاره دارد که هفت روز هفته و هر 24 ساعت در روز و هر 60 دقیقه در یک ساعت و هر 60 ثانیه در یک دقیقه به تصاحب ذهن مصرف‌کنندگان و مشتریان و افزایش سهم ذهنی برند آن‌ها با رویکردها و ابزارهای نوین بپردازیم. در این کتاب با ابر مدیران ارشد بازاریابی و آژانس‌های تبلیغاتی صحبت شده است؛ و نقطه نظرات آن‌ها در خصوص بازاریابی دیجیتال و محتوا سازی به رشته تحریر آمده است، افرادی که به تعبیر نویسنده آینده را اینجا شروع می‌کنند. این کتاب به‌صراحت در تغییرات آتی شرکت‌ها دارای شیوه‌ای کاربردی است زیرا از مثال شرکت‌های بازاریابی بزرگی که به‌صورت جهانی به دنبال مهارت‌ها، بینش‌ها و قدرت ترکیبی تحلیل و خلاقیت موردنیاز برای بهره‌گیری کامل از این محیط تبلیغاتی و رسانه‌ای جدید هستند؛ سخن می‌گوید.

سرمایه‌گذاری، رسانه، تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرف‌کننده و تبلیغات همگی از نگاه جامع و دقیق نگارنده به بازاریابی جامع حکایت دارد. شرکت‌های رسانه‌ای بزرگ و آژانس‌های تبلیغاتی مانند جانسون‌اند جانسون، اگیلوی، ساعتچی‌اند ساعتچی به همراه گوگل، مایکروسافت و یاهو موردبررسی این کتاب هستند و مثال‌های خوبی را در مورد شیوه‌های بازاریابی شرکت‌های مطرح در سطح بازاریابی محتوا و دیجیتال خواهیم خواند. خاطرنشان می‌گردد که از تجربیات برندهایی همچون نایکی، پپسی، پروکتر اند گمبل، کوکا درزمینهٔ ارتباط با مشتریان با وب‌سایت‌ها و ابزارهای دیجیتالی‌شان صحبت به میان آمده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-اسداللهی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
کریستوفر والمر، ژوفری پرکورت
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
امین اسداللهی، مهدی خیرآبادی
شابک
978-600-407-129-1
تعداد صفحات
180
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
کریستوفر والمر، ژوفری پرکورت
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
امین اسداللهی، مهدی خیرآبادی
شابک
978-600-407-129-1
تعداد صفحات
180
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود