کتاب تحلیل شبکه در گردشگری
کتاب تحلیل شبکه در گردشگری اثر محمد رضا رضوانی ، مهدی حسام ، هادی کریمی نشر مهکامه منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
گردشگری از مهمترین علومی است که در سال های اخیر سهم بزرگی در توسعه جوامع داشته است. همچنین گردشگری همواره یک صنعت شبکه ای بوده و شامل مجموعه ای فراگیر از روابط شغلی و فردی بین بنگاه ها و مدیران در حرفه های مانند دفاتر گردشگری، هتل ها جاذبه های گردشگری، حمل و نقل، آژانس های مسافرتی، رستوران ها و غیره می باشد. همین روابط شبکه ای است که به صنعت گردشگری امکان می دهد تا محصول خود را ارائه دهد و بر مشکلات ناشی از پراکندگی غالب آید.
سر فصل های کتاب عبارتند از :
فصل ۱ : مفهوم و ابعاد شبکه
فصل ۲ : سیر تحول نظریه های شبکه
فصل ۳ : مفهوم شبکه در گردشگری
فصل ۴ : مشارکت در شبکه های گردشگری
فصل ۵ : شبکه های دانش در مقصدهای گردشگری
فصل ۶ : سیاست شبکه ای و حکمروایی گردشگری
فصل ۷ : شبکه ها در کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری
فصل ۸ : تحلیل کمی شبکه های گردشگری
فصل ۹ : ترسیم شبکه های گردشگری
فصل ۱۰ : شبکه ها و نوآوری در مقصدهای گردشگری
فصل ۱۱ : شبکه های گردشگری در عمل
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمدرضا رضوانی ، مهدی حسام ، هادی کریمی
- ناشر
- مهکامه
- شابک
- ۰-۲۳-۷۱۲۷-۶۰۰-۹۷۸
- تعداد صفحات
- 276
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1393
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید