کتاب مدیریت مقصد توریسم
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در زمینه مدیریت مقصد از سازمان جهانی توریسم (UNWTO) به رشته تحریر درآمده است، با جامعیت موضوعی و ارائه مدل ها، چهارچوب ها و مطالعات موردی از مقاصد سراسر دنیا، راهنمای کاربردی و ارزشمندی را برای مدیران، دست اندر کاران، برنامه ریزان و توسعه دهندگان مقاصد توریستی پژوهشگران و دانشجویان مدیریت توریسم فراهم می سازد تا زمینه انجام کارهای مناسب(اثربخشی) و انجام مناسب کارها ( کارآیی) را در اندیشه آنها بنیان نهاده و موفقیت آنها را در صنعت توریسم تسهیل نماید.
سر فصل های کتاب عبارتند از :
فصل 1 : مقدمه ای بر مدیریت مقصد فصل 2 : بنیان های استراتژیک: ارزیابی موفقیت و تدوین چشم انداز، اهداف کلان و اهداف خرد
فصل 3 : جایگاه یابی و تعیین نام و نشان تجاری مقصد
فصل 4 : بازاریابی مقصد
فصل 5 : توسعه محصولات مقصد
فصل 6 : تضمین کیفیت تجربه بازدیدکنندگان
فصل 7 : کسب و کار الکترونیک و مدیریت اطلاعات مقصد
فصل 8 : سازماندهی مدیریت مقصد
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- علی دلبری ، محمدهادی رجبی
- ناشر
- مهکامه
- شابک
- 978-964-2827-74-9
- تعداد صفحات
- 272
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1391
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید