کتاب مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در دهههای اخیر رویکردهای سنتی یادگیری و تدریس با ظهور فناوریهای نوین مانند چندرسانهای ها، فرارسانه ایها و ارتباط از راه دور دچار تغییر و تحول اساسی شده است. با ورود فناوریهای کمکی به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشی در کلیه دورهها و سطوح تحصیلی شاهد تحولات چشمگیری در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بوده ایم. این تحولات با ورود اینترنت به عنوان شبکۀ بین المللی اطلاعات و ارتباطات مضاعف شده و فرایند یادگیری و تدریس را عمیقاً تحت تأثیر خود قرار داده است.
کتاب حاضر مبانی نظری کاربرد اینترنت را معرفی می کند و راهنمای عملی خوبی برای بهرهگیری موثر از ابزارهای مختلف آن در فرایند یادگیری و تدریس در دورههای مختلف تحصیلی نظام آموزشی است.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- اسماعیل زارعی زوارکی، اکبر مومنی راد، عبدالله قاسم تبار
- ناشر
- آوای نور
- تعداد صفحات
- 328
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 5
نظر دهید