کتاب بازاریابی گردشگری و مهمان نوازی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
فصل نخست کتاب به تعریف بازاریابی، مفاهیم پایه ای در بازاریابی گردشگری و سیر تکوین مفهوم بازاریابی اختصاص دارد.فصل دوم به ویژگی های خدمات، انواع بازاریابی خدمات و راهبردهایی برای بهبود کیفیت خدمات گردشگری اشاره شده است. در فصل سوم با توجه به اهمیت و ضرورت تحقیقات بازاریابی در تصمیم گیری های هوشمندانه تر، فرآیند تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیقات بازار بررسی شده است.از آنجا که بازاریابی بدون شناخت رفتار خریداران معنی و مفهومی ندارد، در فصول چهارم و پنجم به رفتار خرید مصرف کنندگان و شرکت ها توجه شده و عوامل موثر بر این دو گونه رفتار خرید تحلیل شده است. در فصل ششم به تفاوت های مشتریان و ضرورت جایگاه یابی در اذهان مشتریان، بر بخش بندی سه گانه بازار، یافتن بازار هدف و موضع یابی به عنوان پایه توسعه استراتژی ها و اقدامات بازاریابی هدفمند و هوشمندانه تمرکز شده است.
سرفصل های کتاب عبارتند از:
فصل 1: بازاریابی گردشگری و مهمان نوازی
فصل 2 : راهبردهای مدیریت خدمات گردشگری
فصل 3 : سیستم های اطلاعات بازاریابی و تحقیقات بازاریابی
فصل 4 : بازاریابی مصرف کننده و رفتار خرید مصرف کننده
فصل 5 : رفتار خریدار سازمانی در بازارهای گروهی
فصل 6 : بخش بندی بازار، تعیین بازار هدف و تعیین جایگاه
فصل 7 : طراحی و مدیریت محصولات
فصل 8 : بازاریابی داخلی
فصل 9 : ایجاد وفاداری در مشتریان از طریف کیفیت
فصل 10 : قیمت کذاری محصولات: ملاحظات، رویکردها و استراتژی قیمت گذاری
فصل 11 : کانال های توزیع
فصل 12 : ترفیع محصولات: ارتباطات، سیاست توزیع و تبلیغات
فصل 13 : مدیریت فروش پیشرفته
فصل 14 : بازاریابی آنلاین و مستقیم:ایجاد ارتباط با مشتری
فصل 15 : بازاریابی مقصد
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- فیلیپ کاتلر
- ناشر
- مهکامه
- مترجم
- مسعود کیماسی ، حسن موسوی خادم ، نیلوفر رضایی
- شابک
- 9786007127872
- تعداد صفحات
- 543
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید