کتاب طرح بازاریابی چگونه طرح بازاریابی بنویسیم
این کتاب راهنمایی کاربردی برای کارشناسان، مدیران و سرمایه گذاران و ... از مفاهیم حوزه بازاریابی می باشد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب شامل سه بخش می باشد:
در بخش اول به صورت خیلی مختصر عوامل شکل دهنده یک طرح بازاریابی و نحوه ی تهیه و تدوین آنها توضیح داده شده است.
در بخش دوم، مثالی با توجه به محتویات بخش اول کتاب ارائه شده است. و در نهایت در بخش سوم؛ کاربرگ هایی ( برای عملیاتی نمودن فرآیند تدوین طرح بازاریابی ) ارائه گردیده که به کمک آنها می توان به شکل ساده تری یک طرح بازاریابی خوب را تدوین نمود.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- ویلیام کوهن
- ناشر
- مهکامه
- مترجم
- محمدرضا کریمی علویجه ، علی محمدقلی ها
- شابک
- 978-964-2827-52-7
- تعداد صفحات
- 262
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1389
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید