کتاب نقش رسانه های اجتماعی در ایجاد ارزش ویژه برند
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
تاثيري که رسانه هاي اجتماعي در نحوه تفکر و استاندارد هاي امروزي زندگي ما گذاشته است بسيار عميق مي باشد. بايد نقش بزرگي در که رسانه هاي اجتماعي در هر زمينه اي از زندگي ما دارد را بدون در نظر گرفتن کيفيت، امکانات و سطح خدماتي که ارائه مي کند بپذيريم. امروزه رسانه هاي اجتماعي ابزاري استراتژيک در دست صاحبان صنايع براي توسعه برند ها هستند. محيطي که با ارتباط گسترده و تعامل با مصرف کنندگان و هزينه ناچيز براي معرفي کالا بسيار به صرفه است. به اين دليل شرکت ها براي جذب مشتري در سال هاي اخير به رسانه هاي اجتماعي روي آورده اند. کتاب حاضر سعي در تشريح اهميت اين رسانه ها در ايجاد ارزش ويژه برند را دارد.
مشخصات
- موضوع
- علوم اجتماعی
- مولف
- حمیدرضا سعیدنیا ، امیرحسین زراندوز
- ناشر
- جنگل، جاودانه
- شابک
- 9786001584206
- تعداد صفحات
- 162
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید