افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب طراحی استراتژی برنامه ریزی و مهارت های روش و فروشندگی حرفه ای

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
محمد بلوریان تهرانی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
کتاب طراحی استراتژی برنامه ریزی و مهارت های روش و فروشندگی حرفه ای اثر محمد بلوریان تهرانی نشر چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است 
ادامه مطلب
‎ریال1,200,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

در حالی که امروزه، تغییر کردن یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت در جهان به شمار می‌رود اما برخی از افراد، محکم و بدون انعطاف بودن را رمز موفقیت می‌دانند؛ که البته سخت در اشتباه هستند. انسان امروز در محیطی زندگی می‌کند که مدام در حال تغییر است، در این میان سهم تجارت از همه‌ی امور بیش‌تر است.

هیچ‌ انسانی صورت فردی موفق یا شکست‌خورده به دنیا نیامده‌ و موقعیتی که اکنون در آن به سر می‌برد، نتیجه‌ی مستقیم تغییرات صورت گرفته در زندگی‌اش است.انسان‌ها برای دست‌یابی به موفقیت در دنیایی که مدام در حال تغییر است به راه‌کارهایی عملی نیاز دارند و برای پی‌ریزی پایه‌های محکم یک کار موفقیت‌آمیز باید از قبل، آمادگی لازم را کسب کنند. یعنی اگر قصد انجام کاری را دارند باید برای خویش اهدافی انگیزه‌بخش معین کنند تا بتوانند به سوی آن حرکت کنند. نگارنده در کتاب حاضر راه‌کارهایی را به منظور دست‌یابی به موفقیت در زندگی با تاکید بر اصل "متفاوت و قابل تغییر بودن" عرضه کرده است. از جمله‌ی این راه‌کارها عبارت‌اند از: آن‌چه انجام می‌دهید اهمیت دارد نه آن‌چه می‌دانید، افق‌هایی نو بگشایید، مسائل را جدی بگیرید، شبکه‌ی خود را توسعه دهید، در زمان حال زندگی کنید و از آن لذت ببرید، و بنیادی قوی برای تغییر پایه‌ریزی کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر-بلوریان

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
محمد بلوریان تهرانی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
964-468-092-8
تعداد صفحات
272
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
6
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
محمد بلوریان تهرانی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
964-468-092-8
تعداد صفحات
272
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
6
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود