کتاب طراحی استراتژی برنامه ریزی و مهارت های روش و فروشندگی حرفه ای
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در حالی که امروزه، تغییر کردن یکی از مهمترین ارکان موفقیت در جهان به شمار میرود اما برخی از افراد، محکم و بدون انعطاف بودن را رمز موفقیت میدانند؛ که البته سخت در اشتباه هستند. انسان امروز در محیطی زندگی میکند که مدام در حال تغییر است، در این میان سهم تجارت از همهی امور بیشتر است.
هیچ انسانی صورت فردی موفق یا شکستخورده به دنیا نیامده و موقعیتی که اکنون در آن به سر میبرد، نتیجهی مستقیم تغییرات صورت گرفته در زندگیاش است.انسانها برای دستیابی به موفقیت در دنیایی که مدام در حال تغییر است به راهکارهایی عملی نیاز دارند و برای پیریزی پایههای محکم یک کار موفقیتآمیز باید از قبل، آمادگی لازم را کسب کنند. یعنی اگر قصد انجام کاری را دارند باید برای خویش اهدافی انگیزهبخش معین کنند تا بتوانند به سوی آن حرکت کنند. نگارنده در کتاب حاضر راهکارهایی را به منظور دستیابی به موفقیت در زندگی با تاکید بر اصل "متفاوت و قابل تغییر بودن" عرضه کرده است. از جملهی این راهکارها عبارتاند از: آنچه انجام میدهید اهمیت دارد نه آنچه میدانید، افقهایی نو بگشایید، مسائل را جدی بگیرید، شبکهی خود را توسعه دهید، در زمان حال زندگی کنید و از آن لذت ببرید، و بنیادی قوی برای تغییر پایهریزی کنید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمد بلوریان تهرانی
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 964-468-092-8
- تعداد صفحات
- 272
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1393
- نوبت چاپ
- 6
نظر دهید