افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب استراتژی بازاریابی هنر

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
مهدی خادمی، شاهین پریخانی
ناشر
سیته

چارچوبى مناسب براى مدیران سازمان‌ها و مجموعه‌هاى هنرى جهت تدوین و اجراى برنامه بازاریابى

ادامه مطلب
‎ریال900,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

دستاوردهای فعالیت‌های هنری ما (اعم از آثار هنری تجسمی و نمایشی و یا هر نوع خلاقیت و آفرینش هنری دیگر) بدون ارائه به مخاطب یا مصرف‌کننده نمی‌تواند مطلوبیت یابد و در نتیجه از گسترش و توسعه بازمی‌ماند. صاحب‌نظران بازاریابی به شدت معتقدند بازاریابی هنر باید مرزها و نقاط اشتراک خود را با مبانی عام بازاریابی تجاری بشناسد.

ایده‌ی اصلی بازاریابی «تطابق میان قابلیت‌های شرکت و خواسته‌های مشتریان به منظور دستیابی به اهداف هر دو طرف مبادله» است. یکی از تفاوت‌های بازاریابی متعارف و بازاریابی هنر در این است که بازاریابی متعارف یا تجاری به تقاضای بازار واکنش نشان می‌دهد، در حالی که بازاریابی هنر، تمرکز خود را بیش و پیش از رفتار بازار، بر اثر هنریِ هنرمند قرار می‌دهد. با این وجود، هیچ گونه تضاد اساسی میان تأکید هنر بر «اصالت اثر» و تأکید بازاریابی در «شروع‌کردن از مشتری» وجود ندارد.
کتاب استراتژی بازاریابی هنر سعی می‌کند چارچوب مناسبی را برای مدیران سازمان‌ها و مجموعه‌های هنری به منظور تدوین و اجرای برنامه‌ی بازاریابی فراهم کند.

فصل اول این کتاب مروری است بر مفهوم هنر، اقتصاد هنر، جایگاه مخاطب و بازیگران اصلی این بازار.
فصل دوم به بازبینی چشم‌انداز و مأموریت و بررسی محیط داخلی و خارجی و کاربرد مدل STP در بازار هنر می‌پردازد.
در فصل سوم تدوین استراتژی‌های بازاریابی و استراتژی‌های برند، قیمت‌گذاری و ارتباطات در بازار هنر به بحث گذاشته شده است.
در فصل چهارم که فصل پایانی است اجرا، ارزیابی و پایش استراتژی‌های بازاریابی به اختصار تشریح شده‌اند.
در انتهای کتاب نیز نقشه‌ی راه استراتژی بازاریابی هنر به صورت راهنمایی گام به گام برای تدوین استراتژی بازاریابی هنر آورده شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته-خادمی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
مهدی خادمی، شاهین پریخانی
ناشر
سیته
شابک
978-600-5253-77-1
تعداد صفحات
150
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
مهدی خادمی، شاهین پریخانی
ناشر
سیته
شابک
978-600-5253-77-1
تعداد صفحات
150
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود