افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری مفاهیم استراتژی و ابزارها

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
وی کومار، ورنر رینارتس
ناشر
کتاب مهربان

این کتاب عملکرد یکپارچه­ای از جنبه­های استراتژیک و تاکتیکی مدیریت ارتباط با مشتری را به شکلی که امروز می­شناسیم، ارائه می­دهد. همچنین بر گسترش درک ارزش مشتری اقتصادی بعنوان مفهوم هدایت کننده تصمیمات بازاریابی تاکید دارد. هدف این کتاب همراهی دانشجویان و مدیران اجرایی در راستای یادگیری جامع و به روز شده است که در جستجوی دستیابی به بصیرت جامع و ژرف مفهومی نسبت به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری است.

ادامه مطلب
‎ریال4,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

این کتاب که هدف آن دانشجویان، اساتید و کارورزان CRM است، عملکرد جامع CRM و بازاریابی پایگاه داده­ها، رویکردی به سوی مدیریت ارتباط با مشتری استراتژیک، اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری و سنجه­های مختلف ارزیابی ارزش مشتری را ارائه می­کند. علاوه بر این، تمام گام­های لازم در زمینه مدیریت سودآور ارتباط با مشتری را بیان کرده و بر توسعه درک ارزش مشتری بعنوان مفهوم هدایت کننده تصمیمات بازاریابی تاکید داشته و اهمیت سنجه، ارزش ماندگاری هر مشتری را به­عنوان مفهوم هدایت­کننده مدیریت سودآور مشتری شرح می­دهد. این کتاب اجرای استراتژی­های CRM را در بخش هایی مانند برنامه­های وفاداری مشتری، کمپین­های تبلیغاتی و بازاریابی و مدیریت خط­مشی، تجزیه و تحلیل می­کند و بطور اخص بینش­هایی را در مورد استراتژی­های متعدد بازاریابی در سطح مشتری ارائه می­دهد که می توانند به­واسطه پذیرش رویکرد ارزش ماندگاری هر مشتری اجرا شوند. هدف این کتاب آن است که به فراگیری مفید دانشجویان، اساتید و کارورزانCRM یاری رسانده شود.

خلاصه این کتاب بدین شرح است:

-        دستیابی به درک جامعی از استراتژی، مفاهیم و ابزارهای CRM.این دیدگاه یکپارچه، خوانندگان را قادر می­سازد تا به کلیت و جزئیات این کتاب پی ببرند.

-        بهره گیری از موارد متعددی که کاربرد مستقیم مفاهیم را نشان می دهد. در این صورت، موضوع بسیار قابل دسترس و کاربردی می شود.

-        شناخت جدیدترین پیشرفت های متریک­ها، تکنیک ها و حوزه های واقعی (بعنوان مثال مدیریت چند کاناله).

اهداف این کتاب

این کتاب اجزای اصلی مدیریت ارتباط با مشتری را بیان می کند. اهداف آن عبارتند از:

  1. مطرح نمودن نیاز به استراتژی­های بازاریابی مشتری­مدار
  2. بررسی علمی که در پس مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد و میزان تاثیر تکنیک­های مختلف CRM
  3. شرح مفاهیم، سنجه­ها و تکنیک­هایی که ستون اصلی فعالیت­های مدیریت ارتباط با مشتری محسوب می­شوند.
  4. یادگیری و استفاده از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری وروش­هایی که به تجزیه و تحلیل سطوح مشتریان کمک می­کنند
  5. ارائه نمونه­ها و توضیحات روشنی که مفاهیم را به جهان واقعی پیوند می­دهد
  6. درک رابطه بین عملکردهای تجاری و تحلیلی CRM
  7. بحث در مورد ساختار پایگاه داده ها، کاربرد و فواید آن از نقطه نظر بازاریابی در مقایسه با نظریات فنی
  8. درک مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و فعالیت­های بازاریابی مانند برنامه­های وفاداری مشتری، مدیریت کانال اطلاعات و کمپین­های پیشرفته برنامه­ریزی
  9. شناخت پیشرفته­ترین مرحله استراتژی های سودآور در سطح مشتری و چگونگی اجرای آنها در شرکت­های دارای سود خالص و تاثیرگذار
  10. درک پتانسیل رشد مدیریت ارتباط با مشتری به­عنوان شکل بارز استراتژی بازاریابی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-نوروزی

مشخصات

مولف
وی کومار، ورنر رینارتس
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
حسین نوروزی، سجاد عبدالله پور
شابک
978-600-407-128-4
تعداد صفحات
586
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

مولف
وی کومار، ورنر رینارتس
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
حسین نوروزی، سجاد عبدالله پور
شابک
978-600-407-128-4
تعداد صفحات
586
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود