کتاب مبانی برنامه ریزی صنعت گردشگری
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
شرح :
اين كتاب براي دانشجويان رشتههای جغرافیا و برنامهریزی شهری و مدیریت جهانگردی در مقطع كارشناسي به عنوان منبع اصلي دروس «جغرافیا و صنعت توریسم»، «شناخت صنعت گردشگری»، «برنامهریزی توسعه جهانگردی»، «جغرافیای جهانگردی عمومی»، هر کدام به ارزش 2 واحد، همچنین رشته جغرافیا با گرایش برنامهریزی توریسم در مقطع کارشناسی ارشد بهعنوان منبع فرعی درس «تکنیکها و مدلهای برنامهریزی توریسم» به ارزش 2 واحد، در رشته جغرافیا و برنامهریزی توریسم در مقطع کارشناسی ارشد بهعنوان منبع اصلی درس «برنامهریزی توریسم1: طرحهای کلان» به ارزش 2 واحد تدوين شده است. اميد است علاوه بر جامعه دانشگاهي، ساير علاقهمندان نيز از آن بهرهمند شوند.
فهرست :
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: کليات
فصل دوم: اصول صنعت گردشگري
فصل سوم: توسعه صنعت گردشگري
فصل چهارم: مديريت صنعت گردشگري
فصل پنجم: بازاريابي صنعت گردشگري
منابع و مأخذ
واژهنامه
مشخصات
- موضوع
- جغرافیا و زمین شناسی
- مولف
- رحیم حیدری
- ناشر
- سمت
- شابک
- 978-964-530-272-4
- تعداد صفحات
- 296
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 6
نظر دهید