کتاب استراتژی قیمت گذاری
قیمتگذاری با اطمینان، نیازمند شناخت قواعد دهگانهی مربوط به آن است. در کتاب استراتژی قیمتگذاری شما با این قواعد آشنا خواهید شد؛
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
قواعدی طلایی برای افزایش سود و درآمد در بازارهای رقابتی قواعدی همچون:
- عادت تخفیف را با کمی غرور جایگزین کنید.
- ارزش ارائهشده به مشتریان خود را بشناسید.
- یکی از سه استراتژی سادهی قیمتگذاری را به کار ببرید.
- با مشتریان خود بهتر بازی کنید.
و ...
این کتاب، به رهبران کسبوکار کمک میکند تا بتوانند در مقابل تخفیفهای بیمعنی و نامطلوب بایستند، با مشتریان خستگیناپذیر مذاکره کنند و از ارزشی که سخت برای خلق آن کوشیدهاند، دفاع کنند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- رید هولدن و مارک برتون
- ناشر
- سیته
- مترجم
- مهدی خادمی، مهسا منشی
- شابک
- 9786005253474
- تعداد صفحات
- 272
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 3
نظر دهید