بازاریابی یکپارچه (پارادایم ترکیبی بازاریابی حاکم بر دنیای کسب و کار امروز) عنوان کتابی است از میثم شفیعی رودپشتی که در 213 صفحه و توسط انتشارات موسسه انتشاراتی دانش ماندگار عصر در سال 1396 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب بازاریابی است.
اهمیت طرح پرسشهای درست برای انسان و زندگی سالم نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید: taaghche.ir
در اين كتاب، با لحاظ نمودن رويكرد وحياني- عقلاني از يك سو و رويكرد كاربردي از سوي ديگر تلاش شده كه يك گام در راستاي ارائه مهارتهاي مديريت خويشتن و ارائه يك الگو در اين زمينه برداشته شود.
پایان نامه درسی 6 واحدی و یا بعضا در برخی مراکز آموزشی 4 واحدیست که برای اتمام دوره کارشناسی ارشد دانشجویان ملزم به اخذ آن هستند .لازم به ذکر است دانشجویانی که در دوره پژوهش محور و یا مجازی ادامه تحصیل می دهند ملزم به گذراندن واحد پایان نامه نیستند.
در نظر گرفتن تغييرات ايجاد شده در موارد امتحاني آزمون ورودي دورههاي دكتري و كارشناسي ارشد ناپيوسته براي رشته مديريت و اضافه شدن درس اصول و مباني مديريت از ديدگاه اسلام به موارد امتحاني آزمون، ميتوان اين درس را به عنوان يكي از مهمترين دروس براي موفقيت داوطلبين در نظر گرفت
با در نظر گرفتن تغييرات ايجاد شده در مواد امتحاني آزمون ورودي دوره هاي دکتري (نيمه متمرکز) داخل براي رشته مديريت با گرايش هاي (بازرگاني، دولتي، صنعتي، مالي، کارآفريني و ... )و اضافه شدن درس روش تحقيق مي توان اين درس را به عنوان يکي از مهمترين دروس براي موفقيت داوطلبين در نظر گرفت..
ويژه تمامي گرايشهاي رشته مديريت: (بازرگاني، صنعتي، دولتي، مالي، كارآفريني، فنآوري اطلاعات و ... )
مطالعه يك كتاب تست غيرطبقهبندی شده در زمينه تئوری های مديريت شيوه مناسبی است برای اينكه مطالب مطرح شده (يا خوانده شده) در درس تئوری های مديريت يا مبانی سازمان و مديريت به طور عميق ملكه ذهن متقاضيان كنكورهای كارشناسی ارشد و دكتری نيمه متمركز داخل گردد.
دیدگاه مولفان در مورد کتاب روابط عمومی و سازمانهای چابک : مطالب ارائه شده در این کتاب تلفیقی از مباحث علمی موجود در این عرصه و آن چیزی است که ما طی سالهای حضور در روابط عمومی به کار گرفته و نتایج مثبت و موثر آن را مشاهده کرده ایم. به همین دلیل به نوعی ان را روابط عمومی کاربردی و یا کاربرد رواط عمومی در مباحث مطرح شده می دانیم.