هیچ محصولی وجود ندارد
به طور مشخص فرآیند تصمیم گیری گردشگر برای تعیین مقصد، وسیله ترابری، اقامتگاه ها، فعالیت ها و به طور کلی برنامه سفر، موضوعات اصلی آن است. و دستاوردهای نزدیک به 25 سال تحقیق به روش های مختلف منعکس شده است.
سر فصل های کتاب عبارتند از :فصل 1 : فناوری اطلاعات و ارتباطات در گردشگری:مفاهیم و تحولاتفصل 2 : تبلیغات دهان به دهان الکترونیکفصل 3 : تاثیر رسانه های اجتماعی بر گردشگرانفصل 4 : تاثیر رسانه های اجتماعی بر عرضه کنندگان سفر و گردشگریفصل 5 : بازاریابی رسانه های اجتماعی همراه در گردشگری فصل 6 : معیارهای اندازه گیری و تحلیل رسانه های اجتماعی
کتاب حاظر با تشریح بندهای مختلف در قراردادهای سرمایه گذاری و تحلیل نوع نگاه سرمایه گذاران، راهنمای ارزشمندی برای کارآفرینان به ویژه بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان در مسیر تامین مالی است.
ین کتاب در سطح استراتژیک و در قلمرو فرهنگ سازمانی تدوین شده است و می تواند برای تکمیل فرایند استراتژیک در سازمان های تولیدی، خدماتی و عمومی مورد استفاده قرار گیرد.
این کتاب راهنمایی کاربردی برای کارشناسان، مدیران و سرمایه گذاران و ... از مفاهیم حوزه بازاریابی می باشد.