دوره ۶جلدی (چالشهای هر روزی مدیران ) شامل کتابهای ذیل می باشد : ۱-تبدیل شدن به یک مدیر جدید ۲-مربیگری افراد ۳- رهبری کارکنان ۴- واسپاری کارها ۵- مدیریت پروژه ها ۶- اداره کردن فشار عصبی (استرس )
دوره ۶جلدی ( آموزه های مدیران ) شامل کتابهای ذیل می باشد : ۱-اجرای نوآوری ۲- ترغیب و اقناع دیگران ۳- تدوین هدف ها ۴- هدایت گروه های مجازی ۵- پرورش خلاقیت ۶- اجرای راهبرد
دوره ۶جلدی (درسهای تجربه شده ) شامل کتایهای ذیل می باشد : ۱- راهکارهای کلیدی برای اجرایی کردن استراتژی ۲- راه انداختن یک کسب وکار جدید ۳- روشهای مدیریت اجرایی نتیجه گرا ۴- معیارهای استخدام و اخراج ۵- از کسب وکار محلی تا کسب وکار جهانی ۶- الگو بودن در رهبری سازمان
شرحی مختصر از کتاب: موفقیت شرکت ها در اغلب مواقع به توان بازاریابی بستگی دارد. چنانچه تقاضای کافی برای کالاها و خدمات وجود نداشته باشد تا شرکت بتواند از آن سودی حاصل کند، وظایف مالی، عملیاتی، حسابداری و دیگر وظایف کسب وکار واقعاً اهمیتی نخواهند داشت. باید حد بالایی وجود داشته باشد تا حد پائین معنی پیدا کند.
شما یرای ساختن یک نام تجاری جالب توجه، نیازی به داشتن یک مدرک دانشگاهی یا شرکت در یک دوره فشرده بازاریابی ندارید : شما فقط به این کتاب احتیاج دارید و به سی روز. سایمون میدلتون به شما نشان می دهد که با پیروی از ۳۰ تمرین واضح و آشکار این کتاب، چگونه نام تجاری خود را به شکلی عمیق و کارآمد خلق، مدیریت و از طریق ارتباطات به دیگران منتقل سازید.
کتاب انگیزش کتابی است برای افراد اهل عمل و برای کسانی که میخواهند اهل عمل شوند. این کتاب به شما میآموزد که چگونه نتیجه را پیشبینی کنید. هدفها را تعیین کنید و هدفهای عینی را به طریقی که مردم را به سمت تحقق آنها سوق دهند، منتقل سازید.
یوید اُگیلوی به عنوان یکی از بنیانگذاران تبلیغات مدرن در آمریکا، شرکت اُگیلوی و ماثر را در سال ۱۹۴۵ بنیان گذاشت. او پلی بود بین تبلیغات چیهای کلاسیک و مدرن. او مفاهیم نوینی در نوشتن آگهی ها و معرفی برندهای تجاری خلق کرد. تجارب او در حوزه های گوناگون تبلیغات
کتاب «تبلیغات تجاری، اصول و شیوه های عمل»یک کتاب آموزشی با اهداف کاربردی است.
این کتاب درصدد پاسخ به این سوالها است : • کمپین برای رسیدن به چه هدف یا اهدافی برنامه ریزی شده است ؟ • چه امکانات مادی و غیرمادی برای تحقق اهداف کمپین به کار گرفته می شود؟ • زمان بندی برای اجرای کمپین چگونه است؟ (کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت ) • نتایج کمپین چگونه و توسط چه کسانی سنجیده و ارزیابی می شود؟
تحقیقات نشان میدهد که یک رژیم غذایی کمکالری مناسب میتواند سبب طول عمر شود و از بسیاری سرطان ها نیز جلوگیری کند.
کتاب “چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید” پنجاه و دو ایده اثبات شده و قابل استفاده برای ارائه خدمات خارق العاده، افزایش فروش و اطمینان از موفقیت ادامه دار کسب و کار ارائه میکند. با اجرای هفتهای یک تکنیک، یک بسته مراقبتی کامل را برای خدمات استثنایی به مشتریان ارائه خواهید کرد. این ابزار راه حل محور با ارائه مثال هایی از ایده های مطرح شده، اجرای موفقیت آمیز...
از اهرم هایی که درها را برای ایجاد روابط نیرومند باز می کنند استفاده کنید: – روابطی که به سرعت میزان فروش را افزایش می دهند. – سود را زیاد می کنند. -حفظ مشتریان را بهبود می بخشند و باعث پیشبرد کار شما می شوند. -ارتباطات عاطفی فوری که اعتراضات را از میان می برند و خریداران را وادار می کنند تا مشکلات و نیازهای واقعی خود را با شما در میان بگذراند
برخی مطالب مندرج در این کتاب عبارتند از : – ارتباط بین نیازهای بازاریابی و اهداف تحقیق – دادهها و اطلاعات اولیه و ثانویه – روشهای کمی و کیفی – کاربرد اطلاعات ثانویه در تصمیم گیری – مصاحبه جامع و عمیق – انواع طرحهای کمی – تنظیم، طراحی و نگارش پرسشنامه مبانی تحقیقات بازاریابی
این کتاب که اثری فوقالعاده برای محققان با تجربه و دانشجویان سطوح عالی تحصیلی است، به فراسوی «نحوه انجام» تحقیق میرود و بیشترین بصیرت و توصیههای مورد نیاز را ارائه میکند. موردهای استفاده شده برای نشان داد نکات مهم از میان رشتههای مختلف بیرون کشیده شدهاند و عناوینی نظیر تحقیقات بر روی بیماری ایدز (AIDS) در آفریقا، تنظیم خانواده در مکزیک، و بخشبندی...
در این کتاب می خوانیم: – با چه نوع از افراد بدقلق باید دست و پنجه نرم کرد؟ – آیا شما علت رفتار بدقلق هستید؟ – با افراد بدقلق چطور باید ارتباط برقرار کنید؟ – از تعارضات دوری نکنید آنها را مدیریت کنید
دیدار با مشاورتان: توماس ال براون نویسنده بیش از چهارصد مقاله منتشر شده در زمینه رهبری مدیریتی است. تام برای بسیاری از نشریات از جمله industry week, financial times , Wall street journal قلم زده است. همچنین برای بسیاری از شرکت های عمده جلسات ارایه برگزار کرده است.
مجموعه مشاوران جیبی برای چالشهای مشترکی که مدیران، هر روز در کار خود با آنها روبهرو میشوند راهحلهای بلافصل ارائه میکند. در این مجموعه، هر کتاب شامل پیام استاد, نگاهی به مبانی علمی، آموزش مهارتها، آزمونهایی از خود، و مثالهایی از زندگی واقعی است تا به شما کمک کنند که ضعف ها و قوت های خود را معلوم کنید و مهارت های حیاتیتان را پرورش دهید
عناوین این مجلد: ۱- نحوه اداره جلسات ۲- نحوه نوشتن یک طرح کسب و کار عالی
مجموعه مشاوران جیبی، برای چالش های مشترکی که مدیران هر روز در کار خود با آن ها رو به رو می شوند راهحلهای بلافصل ارائه میکند. در این مجموعه، هر کتاب شامل پیام استاد، نگاهی به مبانی علمی، آموزش مهارتها، آزمونهایی از خود، و مثالهایی از زندگی واقعی است تا به شما کمک کنند که ضعفها و قوت های خود را معلوم کنید و مهارت های حیاتیتان را پرورش دهید.
در داخل این کتاب، گنجینه ای از ابزارها خواهید یافت که شما را توانمند می سازند تا: ۱- تصمیم بگیرید که چه وقت مربیگری کنیم. ۲- چگونه جلسات مربیگری را اداره کنیم. ۳- بدانیم چه وقت از سبکهای مختلف مربیگری برای وضعیتها و افراد متفاوت استفاده کنیم.
جدال ثمر بخش تیمهای مدیریتی – رویکردهای اخلاقی در کسب وکار موفق عناوین این مجلد: ۱- جدال ثمربخش تیم های مدیریتی ۲- رویکردهای اخلاقی در کسب و کار موفق
دوره ۶جلدی آموزه های مدیران مدیریت دانش محور، مدیریتی است پویا که براساس تعقل و واقع بینی تصمیم می گیرد، ارتقاء دانش در جهان معاصر از طریق کتاب و دورههای آموزشی میسر میگردد، مجموعه کتابهای جیبی دانشگاه هاروارد با این هدف ترجمه و منتشر شده است تا مدیران امروزی را که فرصت خواندن کتابهای پرحجم را ندارند با دانش مدیریتی روز آشنا کند.
مجموعه کلاسیک بررسی های دانشگاه هاروارد در دنیای کسب وکار از سال ۱۹۹۲میلادی، یک منبع پیشتاز برای ایده های پیشرفت و موفقیت در فعالیت های مدیریتی بوده است که بسیاری از آن ها تا امروز هنوز با ما حرف می زنند.
برخی از عناوین مطرح در این کتاب بدین شرحاند: – استفاده موثر از زبان گفتار – چطور حقانیت خود را در ۳۰ ثانیه یا کمتر اثبات کنیم – چطور گوش کنیم – حقیقت موجود در پس لبخند و دیگر افسانهها – صورت شما چه چیز را آشکار و چه چیز را پنهان می کند – خواندن علائم دیگران – مدیریت خشم – برقراری ارتباط تحت فشار – یادگیری برخورد مستقیم
در این کتاب می خوانیم: ۱- اضافه بار کاری و نگرانی سمی ۲- اندازه گیری سطح فشار عصبی ۳- برگردانیدن نگرانی به اقدام ۴- بگذارید بدنتان به شما کمک کند تا فشار عصبی خود را تسکین دهید
در این کتاب می خوانیم: ۱- محلی در مقایسه با جهانی ۲- برقراری ارتباط در بین فرهنگ ها ۳- شرکت های بین المللی باید هیئت مدیره بین المللی داشته باشند ۴- هنر مدیریت یک جامعه آنلاین جهانی
این کتاب می تواند به عنوان منبعی کامل برای دروس «مدیریت استراتژیک در شرایط پیچیده» و «مدیریت استراتژیک پیشرفته» در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و همچنین دروس «فلسفه علم» و «استراتژی های بازرگانی» در مقطع دکتری مدیریت استراتژیک به کار گرفته شود.
شرکت های هوشمند چگونه با استفاده از استراتژی دفاعی از پس حملات رقبا برمی آیند
شرحی مختصر از کتاب بسیاری استاد خطیر را پدر علم شیمی عکاسی در ایران می دانند.آنچه در این کتاب می خوانید : نگاهی به شیمی عمومی عکاسی، شناخت نمک های نقره و امولسیون، تاثیر فیزیکی رنگ برمواد و روانشناختی آن، کنترل کیفیت فرآیند مواد شیمیایی، ساخت دمای رنگ واندازه گیری آن، فرآیند ثبت نور در عکاسی دیجیتال
برای همه ما شاید باور نکردنی باشد که قهوه فروشی استارباکس قهوه خود را در ۱۱ هزار فروشگاه و ۳۷ کشور جهان عرضه می کند. هر هفته حداقل ۳۵ میلیون مشتری به فروشگاه های استارباکس مراجعت می کنند و انواع قهوه و شیرینی مورد علاقه خود را سفارش می دهند. راز این حضور پرحجم در چیست؟
کتاب حاضر ترجمه دو کتاب ّHow to write a creat businuss plan ّ و ّ How to run metting ّ تالیف جی آنتونی و ویلیام ای سالمن است.
کتاب “درسهایی برای بهبود عملکرد سازمان” شما را به تکنیک های اثبات شدهای برای الهام بخشیدن به بهرهوری موفقیتآمیز و القای موفقیت و تعهد احیا شده در کارهای شما و کارمندان تان مجهز میکند. این راهنمای موجز و پویا شامل ۲۴ استراتژی نیرومند و مراحل اقدام برای انتقال عملکردی است که شما از کارکنان مشتاق انتظار دارید و نیز انگیزههایی که میتوانید ارائه کنید.
چگونه کارکنان را به کار ترغیب کنیم ؟ – آموزش شیوه یادگیری به مدیران و کارشناسان باهوش مجموعه کلاسیک بررسی های دانشگاه هاروارد در دنیای کسب وکار از سال ۱۹۹۲م ، مجموعه کتابهای دوره بازرگانی هاروارد ،منبعی پیشرو از آراء راسخ در حرفه مدیریت بوده است ،به طوری که بسیاری از این کتابها امروزه هنوز با ما سخن می گویند و بر ما تاثیر می گذارند .