24 درس کارآمد برای مدیران، کرکنان، و تیم ها در جریان تغییر
اگر تا کنون هیچ مطالعه ای در زمینه ی همکاری نداشته اید، این مقالات بی بدیل هاروارد را از دست ندهید.
اگر تا کنون هیچ مطالعه ای در زمینه ی تیم نداشته اید، این مقالات بی بدیل هاروارد را از دست ندهید
نکته های جادویی برای کاربران جادویی
13 راه برای ایجاد ذهن باز از راه گفت و گو با ضمیر ناخودآگاه
زبان سری بازاریابی شبکه ای
چگونه افراد را به سمت خود جذب کنیم؟
زندگی رویایی تان را از طریق بازاریابی شبکه ای بسازید
با توجه به تأثیر برنامههای مداخلات رفتاری در درمان کودکان اوتیستیک توجه به مداخله و آموزش این کودکان اهمیت زیادی پیدا کرده است، زیرا میتوان با به کارگیری فنون و روشهای درمانی جدید این کودکان را به گروه همسالانشان نزدیک کرد. راهکارهای ارائه شده در این کتاب در مرکز اوتیسم اصفهان تجربه و به کار گرفته شده و نتایج مثبتی نیز به همراه داشته است.
چه فردی تازه کا در برگزاری جلسات باشید و چه مدیر با تجربه که امکان اتلاف وقت ندارد ، رهبری اثر بخش جلسات (و حتی مطلوب !) امری ضروری است . برگزاری جلسات شما را با اصول زیر آشنا می کند: تهیه دستور جلسه ی مناسب . دعوت از افراد مناسب . تضمین اینکه بدون ایجاد اختلاف ، نظر تمامی افراد شنیده شود . نحقق تصمیم گیری ها ، ایده ها ، و وظایف .
باید برخی از کارهای خود را به دیگران محول کنید تا بتوانید زمان کافی برای تمرکز بر وظایفی که نیازمند تخصص شماست داشته باشید . اما این کار ساده نیست . کارسپاری به سرعت شما را با اصول این کار آشنا می کند : ایجاد محیطی با بهره وری بالا . سپردن کارهای مناسب به افراد مناسب . برگزاری جلسه ای اثربخش برای محول کردن وظایف . نظارت بر امور بدون مدیریت مداخله گرانه.
مدیریت زمان به سرعت شما را در اصول این حیطه به پیش میبرد. در این کتاب خواهید آموخت که : بررسی کنید اکنون زمان تان را چگونه صرف می کنید. زمان مناسب برای کار بر روی هر یک از وظایف خود را برنامه ریزی کنید. کارهایتان را اولویت بندی کنید. از تعویق و وقفه در کارها پیشگیری کنید
به انجام رساندن کارها ، شما را با اصول افزایش بهره وری در محیط کار آشنا می کند ، در کتاب مدیر ۲۰ دقیقه ای به انجام رساندن کارها می آموزید : زمان بندی خود را با اولویت هایتان تطبیق دهید . توجه خود را متمرکز کرده و از منحرف شدن حواس تان جلوگیری کنید . عادات روزانه ای اثربخش در خود ایجاد کنید . مرزهایی تعیین کنید و بیاموزید نه بگویید.
آیا وقت زیادی ندارید؟ با مجموعه کتاب مدیر ۲۰ دقیقه ای می توانید به سرعت ضروری ترین مهارت های کسب و کار را به دست آورید . چه به دوره ای فشرده نیاز داشته باشید و چه یک یادآوری کوتاه هر یک از کتاب های این مجموعه مقدمه ای کوتاه و کاربردی است که به شما کمک می کند دانش خود را در یکی از حیطه های مهم مدیریت بهبود بخشید .
فهرست: چرا باید طرح کسب و کار بنویسید؟ توصیف فرصت موجود معرفی گروه مدیریت عرضه ی محصول به بازار برآورد خطرها و پاداش های مالی پیوست ها و نقاط مرجع
کتاب پیش رو، رویکردی منسجم برای پیشبرد تبلیغات دهانبهدهان ارایه میکند. صدها مثال و نمونه و راهکار ساده و کاملاً کاربردی، لذت مطالعهی کتاب را دو چندان کرده است.
کتاب بازاریابی شبکهای شامل چکیدهای ناب و مفید از تجربیات موفق، بیبدیل و ارزشمند کارشناسان، صاحبنظران و به ویژه خود اریک وور در حوزهی بازاریابی شبکهای است. وی در این اثر به خوبی هر آنچه را که برای موفقیت یک فرد در بازاریابی شبکهای نیاز است، یکجا و نظامیافته به مخاطب عرضه کرده است.
تفاوت کتاب پیش رو با سایر منابع موجود در این زمینه، نگاه کاربردی و رویکرد عملگرای نویسنده به مباحث است. جیم کالکینز در این کتاب به خوبی تلاش کرده است تا مطالب را با ذکر نمونههای عملی بیان کند و از گرفتار شدن در مباحث نظری بپرهیزد.
اگر اين فرصت را داشته باشيد كه از يكي از برجستهترين اساتيد بازاريابي پرسشی بپرسيد چه ميپرسيد؟ ديگر نيازي به تصميمگيري نيست. «بازاریابی به روایت کاتلر» عصارهی دانش و سالها تجربهی فيليپ كاتلر، استاد برجستهی بازاريابي، در قالب سادهی پرسش و پاسخ است.
اولین گزینههایی که به ذهن مدیران برای رویارویی با وضعیت نامناسب اقتصادی میرسد، تعدیل نیروی وسیع و گسترده، کاهش هزینهها به صورت عمومی، و به ویژه کاهش هزینههای بازاریابی است؛ اجرای چشمبستهی این راهکارها، مهلکتر از خود تلاطم و وضعیت نامطلوب اقتصادی است.
کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات برای استفاده مدیران، پژوهشگران، کارشناسان و به ویژه دانشجویان مقاطع دانشگاهی و به خـصوص رشتـههای بانکداری، بیمه، بازاریـابی، بازرگانی و موسسات خدماتی نظیر بانکها، بیمهها، هتلداری، درمانی، آموزشی، حملونقل، خدمات مالی و دوایر آموزش این موسسات در نظر گرفته شده است.
کتاب «مدیریت بازاریابی: تجزیهوتحلیل، برنامهریزی، اجرا و کنترل» نه فقط معتبرترین کتاب مرجع در جامعهی دانشگاهی جهان است، بلکه بهترین مرجعی است که هر کسی که بخواهد در عمل از اصول و تکنیکهای کاربردی بازاریابی استفاده کند میتواند به آن مراجعه نماید. این کتاب هماکنون به ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.
کتاب اسرار نام و نشانسازی بهعنوان اولین اثر کاربردی در حوزهي نام و نشانسازي (برندینگ) مخاطبان را با اين دانش آشنا ميسازد و به مديران و كارآفرينان میآموزد که چگونه هماهنگ با تحولات هزارهي سوم و توجه به منزلت انسان، همپایِ سایر شرکتها و سازمانهای موفق جهان، کسبوکارهایی ارزشآفرین، روزآمد و مورد اعتماد ایجاد کنند.
اینترنت، جهانی شدن و تشدید رقابت بین بنگاهها، دگرگونی بازارها و تغییر شرایط کسبوکار را در پی داشته است. واقعیت این است که بازاریابی متداول با این دگرگونیها و تغییرات همراه نبوده است. در جهان امروز محصولات به حد وفور یافت میشوند و آنچه نایاب و اندک است، مشتری است. بنابراین برای رویارویی با واقعیتهای نوین، بازاریابی به بازبینی و تعریف دوباره نیاز دارد.
مطالعه ی این کتاب که در نه فصل تدوین شده، بدون نیاز به تخصص و استفاده از روشهای پیچیده، آموزههای ارزشمندی را در زمینهي تحقیقات بازار در اختیار علاقهمندان قرار میدهد. امید آنکه مورد استقبال و استفادهی همهی مدیران، کارشناسان، کارآفرینان کوچک و بزرگ، پژوهشگران و دانشجویان دورههای مختلف قرار گیرد.
کتاب حاضر بر اساس کتاب اصول بازاریابی کاتلر نوشتهی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمهی بهمن فروزنده نوشته شده است که به دلیل جامع بودن، موضوعات تشریحی و مثالهای فراوان این کتاب، سعی شده مفاهیم ناب آن در حد نیاز داوطلبان کنکور در قالب خلاصه درس انتخاب، استخراج و همراه با تستهای مربوطه در اختیار علاقهمندان قرار گیرد.
بازاریابی خلاق با ارایهی راهکار جدید، مکمل بازاریابی کلاسیک است. بازاریابی کلاسیک با بخشبندی هر چه بیشتر و کوچکتر بازار، بازاریابان را در تکوین و تولید کالاها و خدمات برای بخشهای کوچکتر بازار یاری میکند، در حالی که بازاریابی خلاق استفاده از محصولات موجود یا جدید، برای رفع نیازها و مصارف جدید است.
بدون شک دانش بازاریابی عنصری کلیدی در پیشبرد هر کسبوکاری محسوب میشود. چه بسیار کسبوکارهایی که با وجود در اختیار داشتن ایدهی خلاق و فضای رقابتی بکر به ورطهی نابودی کشیده شدهاند و چه بسیار شرکتهایی که علیرغم بکارگیری مفاهیم بازاریابی به این ورطه دچار گشتهاند.
سالها است پژوهشگران بازاریابی دریافتهاند که دل بستن به مفاهیم سنتی بازاریابی، دیگر کارایی گذشته را ندارد. تغییرات پیوسته و لحظه به لحظه در بازار و مفاهیم بازاریابی باعث شده کارآمدی الگوهای قدیمی بازاریابی روز به روز کاهش یابد.
مديريت امروزه جايگاه انكارناپذيري در زندگي انسانها به خود اختصاص داده است تا جايي كه كمتر كسي را ميتوان يافت كه منكر تأثيرات گستردهی آن گردد. البته روشن است كه سخن گفتن از مديريت بدون روشن ساختن ماهيت مديريت و ارائهی تعريف روشن از آن و مشخص كردن معنا و جايگاه نظريه در مديريت نهتنها مفيد نبوده، بلكه مشكلاتی را نيز به وجود خواهد آورد.
در کتاب «مبانی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار» سعی شده تا به زبان ساده نیازهای اطلاعاتی سرمایه گذار علاقه مند به بازار بورس اوراق بهادار تأمین و پوشش داده شود.
يک سري زماني دنبالهاي از مشاهدات براي يک متغير معين است که يک ترتيب غير قابل تغيير را در طول زمان دارد. استفاده از الگوهاي سريهاي زماني براي پيشبيني به دليل نياز به متغيرهاي کمتر نسبت به الگوهاي اقتصادسنجي بسيار مفيدتر است.
این کتاب برگرفته از پرفروشترین کتاب درسی است که در آن تونیبوش، اصلیترین نظریههای مدیریت آموزشی را ارایه کرده و آنها را با خطمشیها و رفتارهای اجتماعی معاصر ارتباط داده است.
نظام مدیریت استعدادها نظامی است که به طور خاص به نیازسنجی، شناسایی، جذب، نگهداشت و رشد استعدادها و همچنین جانشینپروری استعدادهای ویژهی سازمان میپردازد. از آنجا که استعدادهای ویژه، امروزه مهمترین مزیت رقابتی سازمان به شمار میروند، مدیران با پیادهسازی این نظام میتوانند بیشترین تعامل را با استعدادهای ویژه داشته باشند.
«حرفهی چهارساله» کتابی است که در عین سادگی، مفاهیم و شیوههای جدیدی را برای شما بازگو میکند. این کتاب بینش جدیدی به شما میدهد و نگاه شما را به بازاریابی شبکهای جلا میدهد. کمک میکند باور قویتری نسبت به خودتان، تیمتان و حرفهتان پیدا کنید و یاد بگیرید چگونه این باور را در میان مردم تسری دهید.
بیتردید همزمان با ظهور اینترنت، شکل و ماهیت کسبوکار نیز دچار تغییر شد. این فناوری جدید، دنیای کسبوکار را دگرگون کرد؛ روابط دنیای کسبوکار را تغییر داد؛ شیوههای خرید و فروش را دگرگون ساخت؛ رقابت را فزونی بخشید؛ قدرت و حق انتخاب مشتریان را گستردهتر کرد؛ و در یک کلام کسبوکار و تجارت را از همهی قید و بندهای دنیای فیزیکی کسبوکار رهانید و به آن شکلی...
بازاریابی شبکهای با سرعتی باورنکردنی در حال رشد و توسعه است و هر روز تعداد بیشتری به این حرفه میپیوندند و افراد بیشتری رؤیاهای خود را در در آن جستوجو میکنند.
اگر تاکنون هیچ مطالعهای در زمینهی مدیریت خود نداشتهاید، این ۱۰ مقالهی بیبدیلِ هاروارد را از دست ندهید. مجموعهی پیش رو حاصل گزینش بهترین مقالاتی است که هاروارد از میان صدها مقالهی منتشرشدهی خود انتخاب کرده است. این مجموعهی کاربردی به شما در بهبود و توسعهی فردی کمک خواهد کرد.
اگر تاکنون هیچ مطالعهای در زمینهی راهبرد نداشتهاید، این ۱۰ مقالهی بیبدیلِ هاروارد را از دست ندهید. مجموعهی پیش رو حاصل گزینش مهمترین مقالاتی است که هاروارد از میان صدها مقالهی منتشر شدهی خود انتخاب کرده است. این مجموعهی کاربردی به شما در تسریع توسعهی راهبرد و اجرای آن در سازمانتان کمک خواهد کرد.
اگر تاکنون هیچ مطالعهای در زمینهی نوآوری نداشتهاید، این ۱۰ مقالهی بیبدیلِ هاروارد را از دست ندهید. مجموعهی پیش رو حاصل گزینش مهمترین مقالاتی است که هاروارد از میان صدها مقالهی منتشر شدهی خود انتخاب کرده است. این مجموعهی کاربردی به شما در نوآوری موفقیتآمیز کمک خواهد کرد.
اگر تاکنون هیچ مطالعهای در زمینهی مدیریت تغییر نداشتهاید، این ۱۰ مقالهی بیبدیلِ هاروارد را از دست ندهید. مجموعهی پیش رو حاصل گزینش مهمترین مقالاتی است که هاروارد از میان صدها مقالهی منتشر شدهی خود انتخاب کرده است. این مجموعهی کاربردی به شما در رهبری تغییر سازمانتان کمک خواهد کرد.
کتابهای کاتلر و بهویژه کتاب مدیریت بازاریابی از سال ۱۳۸۳ به طور جدی مورد توجه طراحان محترم سؤال در آزمونهای کارشناسی ارشد دانشگاههای آزاد و سراسری رشتههای مدیریت بازرگانی، بازاریابی بینالملل، بازرگانی داخلی و مدیریت فناوری اطلاعات قرار گرفته و با توجه به تطابق واژههای کلیدی پاسخ سؤالات سالهای اخیر با این کتاب، میتوان ادعا کرد که این کتاب، یگانه...
بازاریابی سرمایهگذاری بلندمدتی است که بدون آن، امکان ایجاد نام تجاری توانمند، تصویر ذهنی مثبت، کسب شهرت و اعتبار، تامین رضایت مشتریان و به طور کلی موفقیت کسبِ و کار وجود ندارد.
بازاریابی سرمایه گذاری بلندمدتی است که بدون آن، امکان ایجاد نام تجاری توانمند، تصویر ذهنی مثبت، کسب شهرت و اعتبار، تامین رضایت مشتریان و به طور کلی موفقیت کسبِ و کار وجود ندارد.