هیچ محصولی وجود ندارد
کاتالوگ
این کتاب به صورت دوره 2 جلدی به فروش میرسدیک جلد شامل مباحث تست و جلد دیگر درسی است
جلد دوم کتاب شامل سوالات دروس تخصصی رشته های بازرگانی، صنعتی، تکنولوژی، فناوری اطلاعات و کارآفرینی و منابع انساني همراه با پاسخ تشريحي می باشد.
جلد اول کتاب شامل دروس عمومی (زبان، اقتصاد خرد و کلان، ریاضی و آمار، تئوری ها) می باشد.
کتاب مدیریت اسلامی تالیف آقای حجت الاسلام محمد حسن نبوی در سال 1380 برای ششمین بار توسط انتشارات بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی به نشر رسیده است. این کتاب تا این سال سه بار ویرایش شده است و محقق با توجه به اقتضائات و نیازهای زمان و مکان به حک و اصلاح آن اقدام نموده است.
کتاب ویژه داوطلبان دانشگاه های سراسری رشته های : -مدیریت بازرگانی - مدیریت مالی - مدیریت فن آوران اطلاعات .
اين كتاب براى دانشجويان رشته مديريت دولتى، بازرگانى، صنعتى، بيمه، اقتصاد و حسابدارى در مقطع كارشناسى و كارشناسى ارشد به منزله منبع اصلى دروس «مبانى سازمان و مديريت» و «اصول مديريت» هركدام به ارزش 3 واحد تدوين شده است. اميد است علاوه بر جامعه دانشگاهى، پژوهشگران و مديران واحدهاى صنعتى، بازرگانى و كشاورزى در بخشهاى خصوصى و دولتى نيز از آن بهرهمند شوند.
تعریف رفتار سازمانی، مبانی، اصول و هدف های آن در سطح بین المللی تحلیل شده و نگاهی کارشناسانه به موارد مهمی چون تقسیم کار، بهبود کیفیت بازدهی و ... شده است.
کتاب حاضر بر اساس کتاب اصول بازاریابی کاتلر نوشتهی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمهی بهمن فروزنده نوشته شده است که به دلیل جامع بودن، موضوعات تشریحی و مثالهای فراوان این کتاب، سعی شده مفاهیم ناب آن در حد نیاز داوطلبان کنکور در قالب خلاصه درس انتخاب، استخراج و همراه با تستهای مربوطه در اختیار علاقهمندان قرار گیرد.
کتابهای کاتلر و بهویژه کتاب مدیریت بازاریابی از سال ۱۳۸۳ به طور جدی مورد توجه طراحان محترم سؤال در آزمونهای کارشناسی ارشد دانشگاههای آزاد و سراسری رشتههای مدیریت بازرگانی، بازاریابی بینالملل، بازرگانی داخلی و مدیریت فناوری اطلاعات قرار گرفته و با توجه به تطابق واژههای کلیدی پاسخ سؤالات سالهای اخیر با این کتاب، میتوان ادعا کرد که این کتاب، یگانه...
بازاریابی سرمایهگذاری بلندمدتی است که بدون آن، امکان ایجاد نام تجاری توانمند، تصویر ذهنی مثبت، کسب شهرت و اعتبار، تامین رضایت مشتریان و به طور کلی موفقیت کسبِ و کار وجود ندارد.
اين كتاب براي دانشجويان رشته مديريت بازرگاني در مقطع كارشناسي به عنوان منبع اصلي درس «مديريت بازاريابي» تدوين شده است.
در جهان معاصر « سازمانها » ركن اصلى جوامع اند. شرايط مختلف زمانى و مكانى و نيازهاى گوناگون انسانها باعث ظهور و گسترش روزافزون سازمانها و موسسات مختلف شدند. اين سازمانها تقريبا در تمام شئون زندگى انسان امروزى ، از هنگام تولد تا مرگ ، تاثير گذارند.
اين کتاب، هم براي کساني که به مديريت اسلامی اعتقاد ندارند و هم برای کسانی که مديريت اسلامی را باور دارند، نوشته شده است! محتوای کتاب روايتی است بیطرفانه از مطالعاتی که در حوزه اسلامي مديريت در ايران صورت گرفته است.
در پیشگفتار این کتاب آمده است این کتاب به عنوان منبع اصلی درس «مبانی مدیریت اسلامی و الگوهای آن» و سایر دروس مشابه در مقطع کارشناسی و همچنین منبع کمکی درس مبانی فلسفی مدیریت از دیدگاه اسلام و سایر دروس مرتبط با مدیریت اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته های علوم مدیریت تدوین شده است.
ويراست چهارم پژوهش عملياتي، با ويرايش و تغييرات صوري و محتوايي فراوان، و افزودن فصلي جديد، جامهاي نو بر تن كتاب پوشانده است.
- شرح کامل مباحث درسی همراه با مثال های تالیفی -آزمون های کارشناسی ارشد همراه با حل تشریحی -خودآزمایی های طبقه بندی شده موضوعی
کتاب آمار و احتمال کاربرد آن در مدیریت و حسابداری بر اساس سر فصل های مصوب دانشگاهی برای درس آمار ۱و۲، طوری تدوین و تالیف شده است که می¬توان از آن به عنوان یک منبع جامع درسی و همچنین خودآموزی کامل جهت فراگیری علم آمار استفاده کرد.این کتاب، مورد توجه اساتید، دانشجویان و داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد قرارگرفت و به چاپ های متعدد رسید.
اين كتاب براي دانشجويان رشته مديريت در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد به عنوان منبع اصلي دروس «آمار و كاربرد آن در مديريت (1) و (2)» و «تحليل آماري» تدوين شده است.
تشریح کامل مطالب درس به همراه حل مسایل متنوع آزمونهای کارشناسی ارشد به صورت تشریحی از انتشارات پوران پژوهش نوشته دکتر وحید ناصحی فر
مهارت های اصلی مورد نیاز در زبان عمومی که شامل لغت، گرامر، درک مطلب و Cloze Test می باشد.
اين كتاب براي دانشجويان رشته مديريت در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري به عنوان يكي از منابع درس «رفتار سازماني» به ارزش 3 واحد تدوين شده است.
اين كتاب براي دانشجويان رشته مديريت در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد به عنوان منبع اصلي درس «تجزيه و تحليل و طراحي سيستم» و منبع كمكي درس «سيستمهاي اطلاعاتي مديريت» تدوين شده است.
مهارت های اصلی مورد نیاز در زبان عمومی که شامل لغت، گرامر، درک مطلب و Cloze Test می باشد در این کتاب به طور تشریحی و کامل با مثال ها و تمرین های متعدد و تست های طبقه بندی شده درس داده شده و نکات لازم جهت استفاده در آزمون های سراسری، آزاد و دکتری ضمیمه گردیده است.
با وجود ترجمه های متعدد از کتاب واژگان ضروری 504 که بعضا متاسفانه دارای اشکالات معنایی می باشند، در این مجموعه سعی شده است تا هیچ گونه اشکال معنایی وجود نداشته باشد. وجه متمایز کننده این کتاب از سایر ترجمه های مشابه، وجود آزمون های تستی تالیفی در فصل انتهایی کتاب می باشد.
شامل لغات تخصصی مدیریت و متنهای درک مطلب با پاسخ کلیدی برگرفته از آزمونهای کارشناسی ارشد دانشگاههای سراسری و آزاد و پیام نور
شامل لغات برگزیده زبان عمومی و سوالات گرامرو لغات و CLOZE TEST از کتابهای 504 و تافل بارونزو اسنشیال ورد فور تافل و آیلتس و 1100واژه مورد استفاده کلیه رشته های فنی مهندسی,علوم پایه و علوم انسانی شامل آزمونهای دانشگاه سراسری و آزاد و پیام نور سالهای 80 تا 88 با پاسخ کلیدی
اين كتاب براي دانشجويان رشته مديريت در مقطع كارشناسي به عنوان منبع اصلي درس «مديريت رفتار سازماني» به ارزش 3 واحد تدوين شده است. اميد ميرود علاوه بر جامعه دانشگاهي، مديران سازمانها نيز از آن بهرهمند شوند.
کتاب «تئوری های مدیریت» جامع ترین و کاملترین منبع برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری است که داوطلبان آزمون همیشه به دنبال آن بوده اند. مؤلفان به جرات ادعا دارند که این منبع، متمایز از تمام منابع موجود و دارای ویژگی های منحصربه فردی است که آن را در همین اوایل انتشار، جزو کتاب های پرفروش قرار داده است و هم اینک بسیاری از داوطلبان شروع به مطالعه آن...
قابل استفاده براي كليه داوطلبان آزمون هاي كارشناسي ارشد و دكتري -حاوي چكيده كامل نكات گرامري،واژگان ضروري و خودآزمايي هاي منطبق با آزمون TOEFL , IELTS
این کتاب بر اساس کتاب های مرجع طرح سؤالات کنکور کارشناسی ارشد به منظور استفاده برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت، مدیریت اجرایی، مدیریت سیستم و بهره وری و … گردآوری شده است.
کتاب مجموعه سؤالات طبقه بندی شده کنکور کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت با پاسخ های تشریحی به تهیه و تنظیم مهرداد پرچ توسط مؤسسه کتاب مهربان نشر منتشر شده است.
این کتاب هر دو عنصر اصول بازاریابی و راهبردهای بازاریابی را پوشش می دهد و برای دانشجویان و پژوهشگران بازاریابی و صاحبنظران بازاریابی نگاشته شده است و با توجه به ماهیت محتوا و تنوع حیطه مطالب هم در دوره های کارشناسی و هم در دوره های تکمیلی رشته مدیریت بازارگانی و رشته های وابسته قابل استفاده است. علاوه بر این، می تواند منبع موثقی برای دوره های تخصصی...
به نظر میرسد هدف اصلی مورگان از نوشتن این کتاب، کشف توانمندی های درونی انسان برای درک سازمان و زندگی در سازمان است. در این راستا وی از واژه ی پنداره هایی استفاده میکند تا بر قدرت ذهنی انسان در فهمیدن دنیای بیرونی تاکید کند.
تئوری اقتصاد خرد روشهای اصلی تحلیل یا «ابزارهای تجزیه و تحلیل» اقتصاد را عرضه میکند. ازاینرو، این تئوری یکی از مهمترین درسهای رشتههای اقتصاد و بازرگانی و رشتههای مشابه است.
مدیریت عمومی برای آشنایی با نظریههای عمومی مدیریت نوشته شده است بهگونهای که خوانندگان در سطوح مختلف بتوانند از آن بهره گیرند.